Heeft u tijdelijk veel binnenkomende telefoon gesprekken?
En kunnen uw werknemers de druk niet meer aan? Of wenst u dat de medewerkers efficiënter met hun tijd om kunnen gaan door middel van verbeterde techniek? Orcagroup biedt vele mogelijkheden om deze processen te versnellen.
Zo biedt Orcagroup geavanceerde voice respons systemen, hierdoor kunnen er meerdere gesprekken tegelijkertijd automatisch beantwoord worden. Door dit systeem worden de bellers direct met de juiste afdeling verbonden.
Door bellen via het internet (voip) bellen kunnen kosten worden bespaard en vele apparaten op het net worden aangesloten. Hierbij kunt u denken aan diverse communicatie apparaten, faxapparaten, modems etc.
Tevens is het mogelijk om voor deze nummers 0900 of 0800 nummers aan te vragen.
Orcagroup verzorgt tevens een geavanceerd call center systeem. Door dit systeem kunnen medewerkers inkomende vragen via telefoon, mail of social media tegelijkertijd beantwoorden. Sommige van de systemen waar Orcagroup mee werkt zijn open source systemen. Dit wil zeggen dat ze continue aangepast worden op de veranderende vraag van de markt. Zo zijn de technologische ontwikkelingen toch nog bij te houden voor uw organisatie.
Bent u benieuwd wat Orcagroup voor uw bedrijf kan betekenen? Wij kunnen u tijdelijk of voor lange periode uit de brand helpen. Neem eens een kijkje op http://www.orcagroup.com
(382)
Laatste berichten van de Bisk (toon alles)
- Welke soorten overkappingen zijn er? - 20 juli 2024
- Fotoboek maken van vakantieherinneringen! - 14 december 2023
- ICT Beheer Uitbesteden: Een Slimme Zakelijke Zet? - 30 oktober 2023